Siirry sisältöön

Tilaus- ja toimitusehdot

Mobiilipiste Suomi Oy (2867801-6) myy verkkokaupan tuotteita toistaiseksi Suomeen, poislukien Ahvenanmaalle. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, toimitustapojen ja -kulujen muutoksiin. Epäselvyyksissä ota yhteyttä asiakaspalvelu@mobiilipiste.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla sen sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti tietosuojaselosteemme mukaisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi sinun edellytetään hyväksyneen voimassa olevat tilaus- ja toimitusehdot.

Maksutavat

Verkkokauppamme maksunvälittäjänä toimivat Paytrail ja Klarna Payments.

Paytrail maksutavat

Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Jousto Lasku/Osamaksu, Jousto Lasku/Osamaksu, Collector Lasku/Osamaksu, Visa, Mastercard ja MobilePay.

Valitseassasi kassalla maksutavaksi Verkkopankit, Lasku/Osamaksu, Maksukortit, MobilePay, verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

Paytrail Oyj
2122839-7
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

puh. 020 718 1830
asiakaspalvelu@paytrail.com

Klarna Payments maksutavat

Pilko maksut, Maksa myöhemmin.

Toimitustavat ja -aika

Nouto valitsemastasi Postin noutopisteestä (4,90 €)

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen 1–3 arkipäivässä. Saat tekstiviestillä lähetystunnuksen seurantaa varten, kun tilauksesi on lähetetty, ja myös ilmoituksen, kun se on noudettavissa. Jos olet valinnut noutopisteeksi pakettiautomaatin, saat Postilta tekstiviestillä myös lokeron avauskoodin, kun tilaus on noudettavissa. Tilaukset on noudettava 7 vuorokauden sisällä.

Postin kotiinkuljetus (14,90 €)

Tilauksesi toimitetaan suoraan kotiisi Postin toimesta 1–2 arkipäivässä. Saat tekstiviestillä lähetystunnuksen seurantaa varten, kun tilauksesi on lähetetty. Toimitusaika sovitaan kanssasi etukäteen. Jos Posti ei tavoita sinua kahden yrityksen jälkeen, saat soittopyynnön uuden toimitusajan sopimiseksi. Saapumisilmoitus jätetään, mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta. Tilaukset on noudettava 7 vuorokauden sisällä.

Nouto myymälästä (0 €)

Myymälästä noudettavat tilaukset ovat noudettavissa 0–3 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Saat ilmoituksen tekstiviestillä heti, kun tilauksesi on noudettavissa valitsemastasi myymälästä.

Hinnat sis. arvonlisäveron 25,5 %.

Toimitusaika

Tilauksien tyypillinen toimitusaika on 1–3 arkipäivää.

Vaihto ja palautus

Kaikilla verkkokaupassamme myytävillä tuotteilla on maksuton 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus, poislukien tuotteet kategoriasta laitteet, kuten puhelimet ja tabletit 14 päivää. Voit siis rauhassa tutustua tilauksesi sisältöön ja tarvittaessa vaihtaa tai palauttaa tuotteen/tuotteet.

Vaihto- ja palautusohjeet

  1. Ilmoita vaihdosta tai palautuksesta sähköpostitse asiakaspalvelu@mobiilipiste.fi. Ilmoitus on tehtävä 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, poislukien tuotteet kategoriasta laitteet, kuten puhelimet ja tabletit 14 päivän sisällä. Kerro ilmoituksessa tilausnumero ja palautettava(t) tai vaihdettava(t) tuote/tuotteet.
  2. Lähetämme sinulle sähköpostitse numerosarjan paketin lähetystä varten. Kun olet Postissa, näytä numerosarja ja luovuta huolellisesti pakattu paketti kuljetettavaksi. Palautukset tulee tehdä aina ohjeidemme mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai Matkahuollon palautuksia.
  3. Maksun palautus toteutetaan sillä maksutavalla, jota tilaaja on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei kyseessä ole tuotteen/tuotteiden vaihto. Vaihto tai maksu tapahtuu, kun tilauksen palautus on saapunut meille ja se on sisältöineen tarkistettu. Vaihdosta tai maksun palautuksesta ei koidu tilaajalle ylimääräisiä kuluja.

Muut vaihto- ja palautusehdot

  • Jos tuote on vaurioitunut toimituksen aikana, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.
  • Jos tuote on otettu käyttöön, saatamme periä sinulta arvon alentumisen joka on 30 % myyntihinnasta.
  • Jos tuote on vaihtaessa tai palauttaessa myyntikelvoton, perimme sinulta myyntihinnan täysimääräisesti.

Myymälät

Myymälämyynnissä palautusoikeus ei koske laitteita joiden pakkaus on avattu.